سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود YouCam Makeup -Makeover Studio 4.12.2 - برنامه آرایشگاه مجازی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 641
نویسنده : لئو

 

YouCam Makeup -Makeover Studio 4.12.2 اپلیکیشنی مناسب برای بانوان مدرن است که توسط کمپانی تایوانی شناخته شده و معروف CyberLink عرضه شده است. این اپلیکیشن دستگاه اندرویدی شما را به یک کیت آرایشی مجهز میکند که اجازه خواهد داد استایل های گوناگونی را بر روی چهره خود امتحان کنید. الگوریتم های هوشمند تشخیص اجزای صورت توسط این برنامه این امکان را فراهم میکنند که استایل های اعمال شده بصورت دقیقترین شکل ممکن نمایش داده شده و همانند نمونه های طبیعی به نظر برسند. همچنین ابزارهای مختلف گریم در برنامه گنجانده شده اند که امکان ویرایش آسان و اعمال افکتهای دلخواه برای دندان ها، لب ها، چشم ها و پوست را میسر می سازند.
هنگام شروع بکار با برنامه با 4 بخش روبرو میشوید که یکی از آنها بخش دوربین است. با استفاده از این دوربین میتوانید حین گرفتن عکس و قبل از ذخیره آن فیلترها و استایلهای دلخواه را امتحان کرده و پس از رسیدن به نتیجه مطلوب اقدام به ثبت عکس بکنید که در نوع خود بسیار جالب و کاربردی می باشد.

ویژگیهای برنامه YouCam Makeup -Makeover Studio:
ابزارهای مختلف برای ویرایش اجزای چهره 
امکان اعمال استایلهای زیبا
امکان زیباسازی خودکار چهره
امکان اعمال استایلها و افکتها قبل از گرفتن عکس
و ...

 

 
 
رمز فایل : asandownloadak.lxb.ir


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->